0 oy
190 göst.
2 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde misafir sordu
Meraba kizlar tsh yuksek cikti 4.26 bi sorun olurmu bebegime veya bana 7 haftaligiz yasayanlar beni bilgilendirirmisiniz lutfen asiri sıkkın canim troit yani yuksek 3 veya 2 lerde olmasi lazimmis ilacta vermedi
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 296 göst.
3 Nisan 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde Eray_dilek_sagcan (11 puan) sordu
0 oy
1 cevap 297 göst.
0 oy
2 cevap 254 göst.
0 oy
2 cevap 236 göst.
21 Ekim 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Hamisanneee (5 puan) sordu

1,512,451 soru

24,669,294 cevap

367,168 kullanıcı

...