0 oy
290 göst.
2 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (445 puan) sordu
28 haftalik hamileym sırt üstü yattigimda belime agri saplaniyo zor kalkıyorum sizce neden 
Gebelik haftası 28
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

3 Cevap

0 oy
2 Haziran 2021 (316 puan) cevapladı
Canım zaten bu haftada uygun değil ki sırt üstü yatman bebek ve karnının bütün ağırlığı ömür iliğine yükleniyor oda ağrı yapar ve bebeğine giden oksijen azalıyor sola yatmak lazım
-Reklam-
0 oy
2 Haziran 2021 (238 puan) cevapladı
Bizde 30 haftalık hamileyiz sırt üstü hiç yatamıyorum
0 oy
2 Haziran 2021 (567 puan) cevapladı
Butun agirlik beline geldigi icin olabilir. Bu donemlerde sol tarafa yatman gerekiyor yatamiyosan sağ tarafini dene. Sirt ustu yatinca bebege giden oksijende azalıyormuş 

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,149 soru

24,665,531 cevap

366,953 kullanıcı

...