Arkadaşlar bebeğim çok hareketli ve o hareket ettikçe karnımın içleri parçalanıyor sanki bu dördüncü bebeğim acemide değilim ama bazen dayanılmaz derecede oluyor normal mi acaba bunyemde zayıf değil ama
1,512,294 soru
24,667,240 cevap
367,056 kullanıcı