0 oy
276 göst.
2 Haziran 2021 Hamilelikte Beslenme kategorisinde (171 puan) sordu
Kızlar değerim nasıl üst sınır 140 normalde.  kontrolüm vardı bugün. Önceki kontrolüm de normal çıkmıştı değerim
Gebelik haftası 32+4

1 cevap

0 oy
2 Haziran 2021 (214 puan) cevapladı
Valla benim açlık şekerim 95 .kahvaltıdan bir saat sonra yani tokluk şekerim aynı 140 -160 civarı ama doktorum yüksek dedi. Bugünde kontrole gittim insülin yazdı.
2 Haziran 2021 (171 puan) yorumladı
Canım doktora gösterdim de iyi bunda bi sıkıntı yok devam et diyetine dedi
2 Haziran 2021 (214 puan) yorumladı
Benim ölçülerim öyleydi işte Türkiye'deki doktor diyet yapmamı söyledi. Almanya'daki diyet yaptırdı bugünde insülin verdi. Keşke vermeyeydi iyiydi
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 228 göst.
0 oy
6 cevap 413 göst.
0 oy
10 cevap 678 göst.
12 Şubat 2022 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Selcankoca (44 puan) sordu
0 oy
3 cevap 430 göst.

1,512,285 soru

24,667,138 cevap

367,049 kullanıcı

...