0 oy
758 göst.
2 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (157 puan) sordu

Hanımlar grafigim çıktı anlayan var mı araniiizda :))

image

Gebelik haftası 19+5

3 Cevap

0 oy
2 Haziran 2021 (375 puan) cevapladı
Herhangi bir riks gözükmüyor canım maşallah Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin :))
2 Haziran 2021 (157 puan) yorumladı
Tesekkur ederim :). Hepimize inşallah
-Reklam-
0 oy
2 Haziran 2021 (214 puan) cevapladı
Gözūn aydın maşallah çok temiz bak en altta yazıyo hiç bir risk tesbit edilmemiş diye
2 Haziran 2021 (157 puan) yorumladı
Evet , çok sağolun :)
0 oy
2 Haziran 2021 (450 puan) cevapladı
Anlamadığım ikili de aynı test 3 lüyü neden yapiyolar 2li yapıp temiz çıkanlar neden bi daha 3 lü yapıyor sonuçta aynı şeye bakıyorlar 
2 Haziran 2021 (157 puan) yorumladı
Aslında evet ama yapılsın denildi , 2lidlmde çok şükür temiz çıkmıştı

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 373 göst.
0 oy
3 cevap 451 göst.
0 oy
1 cevap 469 göst.

1,512,174 soru

24,665,886 cevap

366,974 kullanıcı

...