0 oy
488 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (51 puan) sordu
https://resimyukle.io/r/HnG5ANoYM1 nst yorumlarmısınız arkadaşlar
Gebelik haftası 33+6

1 cevap

0 oy
1 Haziran 2021 (485 puan) cevapladı
Cnm sancin war , doktor bisey demedi mi
1 Haziran 2021 (51 puan) yorumladı
Bakan bile olmadı canım
1 Haziran 2021 (485 puan) yorumladı
Wallahi cnm haftana gire sancıların biraz fazla bence,  tamam doğum başlamış degil ama uzun süren ve şiddeti de 60 in 70 in üzerinde olan sancın cıkmış,  tekrar git şikayetin geçmezse, rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 467 göst.
0 oy
4 cevap 669 göst.
0 oy
2 cevap 576 göst.
0 oy
3 cevap 537 göst.

1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...