0 oy
237 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (19 puan) sordu
Merhaba anneler bugün doktora gittim ikili test sonuçlarım güzel çıkmış sorunsuz çok şükür fakat kese bebek ile aynı boyda kalmış yani daha büyük olması gerekirken biraz küçük kalmış bebekte sorun yok dedi ama yat dinlen hiç iş yapma dedi sizde bu sorunu yaşayan var mı sonrasında düzeldi mi bana yazarsanız çok sevinirim benimle aynı durumda olan var mı 
Gebelik haftası 14+4

1 cevap

0 oy
1 Haziran 2021 (24 puan) cevapladı
Bol bol sıvı tüketin günlük üç litre bitirin mide bulantısı olsa biraz limon sikabilirsiniz.
1 Haziran 2021 (19 puan) yorumladı
Teşekkürler
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
13 cevap 544 göst.
0 oy
5 cevap 475 göst.
0 oy
1 cevap 350 göst.
21 Temmuz 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Nerminm (1,035 puan) sordu
0 oy
5 cevap 490 göst.

1,512,675 soru

24,672,189 cevap

367,322 kullanıcı

...