0 oy
178 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (10 puan) sordu
7+3 haftalık hamileyim 1.5 haftadır bu kahverengi lekelenme deva ediyor progestan kullanıyorm günde 2 tane hatta hafta bir iğnede kullanıyorum ama duzelmedim

Düşük tehlikem var hala sanırım 

Kalp atışını duydum çok şükür ama kendimce tedirgin oluyorum

Başına gelen bana bilgi verebilir mi 

Sizlerde sağlıklı bir şekilde evlatlarinizi Kucağınıza almayı nasip etsin inşallah rabbim ❣️
Gebelik haftası 7+3
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 304 göst.
0 oy
4 cevap 533 göst.
0 oy
5 cevap 414 göst.
2 Nisan 2024 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Busraa424242 (82 puan) sordu

1,512,230 soru

24,666,607 cevap

367,020 kullanıcı

...