0 oy
341 göst.
1 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (2 puan) sordu
Bende 10 haftalik hamileyim en son 22 martta adet oldum ama test yaptiktan sonra hamile olduğumu ogrendim ve hamileyken 1 hafta kadr adet kanamasi gibi kanamam oldu yani ben 10 haftalik miyim yoksa bidahaki adet kanamsi mi gecerli olur
Gebelik haftası l)10
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 529 göst.
+1 oy
6 cevap 625 göst.
0 oy
0 cevap 391 göst.
15 Ağustos 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde BerrakOzgur (1 puan) sordu
0 oy
7 cevap 662 göst.

1,512,684 soru

24,672,310 cevap

367,329 kullanıcı

...