0 oy
390 göst.
31 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (63 puan) sordu
Merhabalar 

Sezeryan doğumda 3.gün sonrası kesi yerinde ve karın kısmında morluk  ve şişlik yaşayan oldumu normal mi bilgisi olan varsa sevinirim, teşekkürler 
Gebelik haftası Doğum

2 Cevap

0 oy
31 Mayıs 2021 (615 puan) cevapladı
Enfeksiyon kapmis olabilirsiniz geçmiş olsun.
-Reklam-
0 oy
31 Mayıs 2021 (236 puan) cevapladı
Büyük ihtimalle enfeksiyon kaptın 

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 304 göst.
0 oy
7 cevap 886 göst.
0 oy
8 cevap 1,133 göst.
0 oy
5 cevap 644 göst.

1,512,455 soru

24,669,330 cevap

367,168 kullanıcı

...