0 oy
311 göst.
30 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (352 puan) sordu
39 haftalık hamileyim demin çamaşırımda gördüm, özür dileyerek söylüyorum şeffaf ve ele yapışan, katı, bir miktar akıntı tarzı bişey gördüm. Normal akıntı gibi değil. Çay kaşığı kadar. Nişan olabilir mi? 

2 Cevap

0 oy
30 Mayıs 2021 (3,770 puan) cevapladı
Valla bilgim yok ama burada nişan olduğunu yazan olmuştu canım 
30 Mayıs 2021 (352 puan) yorumladı
Doktora mı gitmeliyim peki yoksa sancımı mı bekleyeyim
30 Mayıs 2021 (3,770 puan) yorumladı
Bence sancı vs durum olmadıkça biraz daha takip et canım o zaman gidersin
-Reklam-
0 oy
30 Mayıs 2021 (369 puan) cevapladı
Canım suyun geliyorda olabilir. Benim o şekilde olmuştu 2 gün sonra suyum geldi bı anda 
30 Mayıs 2021 (352 puan) yorumladı
Takipte kalayım o halde teşekkür ediyorum

İlgili sorular


1,512,693 soru

24,672,355 cevap

367,337 kullanıcı

...