0 oy
189 göst.
30 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (13 puan) sordu
Merhabalar. Dün doktor kontrolüm vardı bebeğin kilosu haftasına göre çok fazla 38+1 deyim bebeğin kilosu 3800 kg doktor normal doğuma uygunsun dedi ama bebeğin kilosu fazla olduğu için haftaya bakıp sezaryen yapabiliriz dedi. Ben korkuyorum ama ilk gebeligim normal doğumda diretirsem yırtılma dikis bayağı olur diyorlar o yüzden haftaya sezaryen istemeyi dusunuyorum. Bu konuda önerileriniz varsa lütfen paylaşır mısınız
Gebelik haftası 38+1
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 171 göst.
8 Ocak 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Kbrr34 (27 puan) sordu
0 oy
5 cevap 372 göst.
0 oy
9 cevap 1,518 göst.

1,512,339 soru

24,667,966 cevap

367,099 kullanıcı

...