0 oy
263 göst.
29 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (4 puan) sordu
Kızlar doğumuma çok az kaldı özel hastanede hep muayene oldum ama doğum için devlet hastanesi düşünüyorum sakarya doğum evi hakkında bilgisi olan var mı acaba!? 
Gebelik haftası 39

1 cevap

0 oy
11 Ağustos 2021 (47 puan) cevapladı
Doğum evinde mi doğum yaptınız
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 189 göst.
0 oy
0 cevap 152 göst.
0 oy
0 cevap 213 göst.

1,512,438 soru

24,669,161 cevap

367,160 kullanıcı

...