0 oy
377 göst.
29 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (1,215 puan) sordu
Bas donmem var ve beni rahatsiz ediyor .Normal mi canlar bu haftalarda? Cok garip hissediyorum .sersemlik de var .yasayan var mi ?
Gebelik haftası 15

2 Cevap

0 oy
29 Mayıs 2021 (1,350 puan) cevapladı
Benimde 12 ye gırdım bugun halsizlik hat safhada birde sıskınlık :(
29 Mayıs 2021 (1,215 puan) yorumladı
Bas donmen var mi kuzum peki ?
29 Mayıs 2021 (1,350 puan) yorumladı
Cok ayakta kalınca cok normal bence   endişelenme 7 yasında kızım var onunla ilgilen falan filan cok yorgunum :)
29 Mayıs 2021 (1,215 puan) yorumladı
Canim benimm :) Allah bagislasin 2. Cocuk o zaman :) Bugun cok ayakta kaldim sanirim ondan oldu
-Reklam-
0 oy
29 Mayıs 2021 (229 puan) cevapladı
Bende 15.1 gecen hafta daha çöktü baş dönmem bu hafta pek yok ama mide bulantı ve kusmalar devam

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 673 göst.
0 oy
2 cevap 423 göst.
0 oy
0 cevap 274 göst.
0 oy
1 cevap 343 göst.

1,512,746 soru

24,673,316 cevap

367,392 kullanıcı

...