0 oy
217 göst.
29 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (284 puan) sordu
Önce kimyasal gebelik dendi. Beta değeri 2 katın düzgün çıkınca progesteron bakıldı 9.7 çıktı. Doktor proluton iğne yaptırdı ve günde iki kez progestan fitil kullanmamı söyledi. Sağlıksız gebelik diye korkuyorum 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 250 göst.
16 Ağustos 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tuğsemmm (166 puan) sordu
0 oy
1 cevap 203 göst.
27 Temmuz 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Rabia1 (571 puan) sordu
0 oy
2 cevap 165 göst.

1,512,802 soru

24,673,996 cevap

367,432 kullanıcı

...