0 oy
217 göst.
28 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (183 puan) sordu
Kızlar ben doğum yaptım Allah'ıma şükür sezeryan oldu bazı nedenlerden dolayı ilk gün karnım çok yoktu sonra karnım şişmeye başladı neden böyle oldu ? 
Kapatılma nedeni: Gebelik dışı. Konu dışı sohbetten sorabilirsiniz. Anlayışınız için teşekkürler.

İlgili sorular

0 oy
20 cevap 1,675 göst.
0 oy
4 cevap 1,124 göst.
0 oy
1 cevap 496 göst.

1,512,747 soru

24,673,319 cevap

367,392 kullanıcı

...