0 oy
402 göst.
28 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (67 puan) sordu

image

Kızlar ben sancı hissetmiyordum ama var galiba bakabilir misiniz 

Gebelik haftası 39+2

2 Cevap

0 oy
28 Mayıs 2021 (1,545 puan) cevapladı
Canım resim yok
-Reklam-
0 oy
28 Mayıs 2021 (2,131 puan) cevapladı
Sancın yok canım 
28 Mayıs 2021 (67 puan) yorumladı
Doktor var dedi hafiften
28 Mayıs 2021 (2,131 puan) yorumladı
Yani çok çok az buna var diyen doktor benim nts de beni dogurturmus:)))) acayip sancim çıkıyor ama

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 652 göst.
0 oy
3 cevap 395 göst.
0 oy
3 cevap 430 göst.

1,512,633 soru

24,671,512 cevap

367,283 kullanıcı

...