0 oy
380 göst.
22 Ekim 2018 Doğum kategorisinde (1 puan) sordu

Hibor igne kullaniyorum kan sulandirici igne kullanan arkadaslar nasil dogum yapti sezeryanmi yoksa normalmi

Gebelik haftası 36

2 Cevap

0 oy
22 Ekim 2018 (874 puan) cevapladı

Bnde kullanyrm canm bu hafta kontrolm var soracgm dha doktorma 

-Reklam-
0 oy
25 Ekim 2018 (169 puan) cevapladı

Bende kullaniyorum cnm hibor 3500 doguma kadar dedi doktor normal dogum olabiliyor tabikide


1,512,817 soru

24,674,188 cevap

367,438 kullanıcı

...