0 oy
324 göst.
26 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (101 puan) sordu

Merhaba  hanımlar 

2 gündür   acayip  sancim  vardı artık soğuk  soğuk  terliyordum  dün   gece    acile  gittim doktorum  nöbetçiydi.  Birşey  olmadığını  söyledi  yolladı   ama bn  uyuyamayacak kadar   şancı hissediyordum  kan ve idrar  tahlili de aldı   birşey  yok dedi  .. 1cm açıklık  var oda ilk  doğum  'dan dedi   sizce  şancı   var mi

image

Gebelik haftası 33

1 cevap

0 oy
26 Mayıs 2021 (307 puan) cevapladı
Benimde bu kadar  sık degil di AMA buna benziyodu duzensiz hafif sancilarin var demisti acilmam hic yoktu
26 Mayıs 2021 (101 puan) yorumladı
Tesekkur ederim cvp verdiginiz icin
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,011 göst.
0 oy
7 cevap 1,554 göst.
0 oy
10 cevap 2,131 göst.
3 Ekim 2018 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Aişe (28 puan) sordu
0 oy
2 cevap 419 göst.

1,512,361 soru

24,668,226 cevap

367,113 kullanıcı

...