0 oy
595 göst.
26 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (726 puan) sordu
Genetik testlerinden yaptiran var mi yaptirdiysaniz hangisini yaptirdiniz kac haftada sonuc geldi ve ne kadara yaptirdiginizi yazabilir misiniz ben nifty testini cok duydum mesela
Gebelik haftası 9+4

3 Cevap

0 oy
26 Mayıs 2021 (854 puan) cevapladı
Ben nifty yaptırmıştım, normalde 2 haftada geliyor sonuç ama benimki biraz uzun sürmüştü. 3 kez kan verdim ben, benimle ilgili bir durumdu. 
-Reklam-
0 oy
26 Mayıs 2021 (145 puan) cevapladı
Biz yaptırdık. 10. Haftada. sekiz on günde sonuç çıktı. Cinsiyeti de öğrendik o vesileyle.
26 Mayıs 2021 (145 puan) yorumladı
Maliyet 2500/4000 arası değişiyor.
26 Mayıs 2021 (726 puan) yorumladı
Cinsiyeti soylemiyolarmis diye duydum ancak telefonda sorunca soyluyolarms raporda yazmiyomus bu dogru mu
26 Mayıs 2021 (145 puan) yorumladı
Evet raporda cinsiyet de belli oluyor. Benim doktorum direkt söylemişti:-)
0 oy
26 Mayıs 2021 (59 puan) cevapladı
Ben yaptrdm down sendromu riski yüksek çıktığı için 2200 liraya Ankara genoksta yaptrdm
26 Mayıs 2021 (726 puan) yorumladı
Peki sonuc iyi cikti mi bi sorun var mi suanda
26 Mayıs 2021 (59 puan) yorumladı
Yok çok şükür temiz geldi inşallah sizde beklediğiniz sonucu alırsınız

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 274 göst.
12 Temmuz 2023 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Cimbomlu43 (1,131 puan) sordu
0 oy
0 cevap 137 göst.
15 Haziran 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Duygu_d (726 puan) sordu
0 oy
4 cevap 697 göst.
0 oy
3 cevap 493 göst.

1,512,339 soru

24,667,968 cevap

367,100 kullanıcı

...