0 oy
504 göst.
25 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde (7 puan) sordu
23 haftalık gebeyim bebeğimin beyninde su fazla dediler perinotolojiye yönlendirdiler başına böyle bir şey gelen var mı? 
Gebelik haftası 23

1 cevap

0 oy
25 Mayıs 2021 (1,122 puan) cevapladı
Eşime de beyninde su fazla demişler engelli doğar alalım demişler kayinvalidem kabul etmemiş eşim bı doğmuş sapasağlam maşallahı var 
1 Haziran 2021 (7 puan) yorumladı
Teşekkür ederim yarın perinatolojiye gideceğim dua edin nolur yanlış görmüş olsunlar
12 Ocak 2022 (192 puan) yorumladı
Bebeginiz nasıl sağlıklı sekilde doğdu mu bende aynı durumdayim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 443 göst.
0 oy
3 cevap 389 göst.
0 oy
3 cevap 484 göst.

1,512,411 soru

24,668,780 cevap

367,147 kullanıcı

...