0 oy
162 göst.
25 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (3 puan) sordu
Merhabalar arkadaslar ben 18 haftaligim. Ilk 3 ay  vitamin ve kan ilaci kullandim doktorum yine yazdi ilaclar fazla kullanildimi zarar veriyor diye okudum nette. Onu soracaktim . Birde enfeksiyon ilaci yazdi  doktorum bunun herhangi zarari var mi

2 Cevap

0 oy
25 Mayıs 2021 (3,770 puan) cevapladı
Canım vitamini ve demir ilacını doğuma kadar kullanıyoruz korkma 
-Reklam-
0 oy
25 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Balık yağı Multiminarel multimineral devit3 magnezyum diğer değerlerin normal olsa bile hamilelik sonuna kadar kullanıyor cnm kan değerin düşükse enfeksiyon görülürse ayri ek ilaç yazıyorlar

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 395 göst.
0 oy
1 cevap 279 göst.
8 Haziran 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Bsrchn (45 puan) sordu
0 oy
13 cevap 862 göst.
0 oy
7 cevap 623 göst.
8 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Tyr95 (1 puan) sordu

1,512,285 soru

24,667,164 cevap

367,051 kullanıcı

...