0 oy
187 göst.
24 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (103 puan) sordu
6 haftalık hamileyim ama karnım patlıycak şiş neden anlamadım ya
Gebelik haftası 6

2 Cevap

0 oy
24 Mayıs 2021 (1,486 puan) cevapladı
 
En İyi Cevap
Malesef hazımsızlık ve gaz oluyor ilk zamanlar özellikle. Yürüyüş ve bol su iyi gelir
-Reklam-
0 oy
24 Mayıs 2021 (994 puan) cevapladı
Canim ic organlarin hamilelige alışmaya çalıştığı icin boyle oluyo malesef bir sure daha devam edicek bu durumun. Bol bol yürüyüş yap gaz cikarinca rahatlarsin çünkü.

1,512,190 soru

24,666,047 cevap

366,981 kullanıcı

...