Teyzeleri 35+4 olduk arada kasiklara sanci giriyor kasilma gibi dogum belirtisimi bu haftada normal mi doktorum normal diyor ayni seyi yasayanlar var mi sezeryan dogum bizimki korkuyorum acikcasi diger cocuklarimda boyle olmamisti
1,512,633 soru
24,671,512 cevap
367,283 kullanıcı