0 oy
256 göst.
23 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (68 puan) sordu
6. Ve 10. Haftada kese disi kanama alanim oldugu icin progestan kullanmaya basladim  ve rapor verdi surekli doktorum. Şuan 20. Haftadayim doktorum son gittigimde serviksmi pelvis mi anlayamadim ama olmasi gerekenden yumusak deyip tekrar rapor verdi o an aklima gelmedi sormak ama bu durum erken dogum ani acilma gibi sorunlara sebep olur mu basina gelen mi var mi çarsamba detayli ultrasinum var ozaman sorcam ama aklima takildi :(((

1 cevap

0 oy
23 Mayıs 2021 (305 puan) cevapladı
Serviks demiştir, yani rahim ağzı. Rahim ağzının erken yumuşaması veya açılması düşüğe neden olabiliyor. Sürekli uzanarak istirahat ve gerek görülürse rahim ağzına dikiş atarak düşüğün önüne geçilebiliyor
23 Mayıs 2021 (68 puan) yorumladı
Pelvis gibi kalmisti aklima gelince internete baktim servikste  yazinca  bilemedim ama cok tedirgin oldum progestan kullaniyorum raporluyum yatiyorumda ama ilk gebeligim kayip olursa diye cok tedirginim ani acılma olurmu bilmiorum carsamba detayli ultrasonum var orda bisey soylerler heralde dimi
23 Mayıs 2021 (305 puan) yorumladı
Pelvis değildir canım, pelvis leğen kemiklerinin arasındaki bölgeye deniliyor, hani çatı muayenesi deniyor ya o pelvis muayenesi işte, o bölgenin genişliğine bakılıyor. Yumuşama dediyse serviks yani rahim ağzıdır o
24 Mayıs 2021 (68 puan) yorumladı
Öncesinde bilmedigim bisürü sey duyuyorum ;( tesekkur ederim canim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 153 göst.
0 oy
0 cevap 149 göst.
17 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde swetty_89 (2,446 puan) sordu
0 oy
0 cevap 279 göst.
3 Eylül 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Emine9797 (188 puan) sordu
0 oy
1 cevap 379 göst.
5 Nisan 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Humeyra25 (66 puan) sordu

1,512,149 soru

24,665,533 cevap

366,953 kullanıcı

...