0 oy
202 göst.
23 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (63 puan) sordu
22+3 günlük hamileyim karnimin sag üst kısmında baskin bir ağrı var neden kaynakli acaba bayanlar bilgisi olan yazabilirmi
Gebelik haftası 22

1 cevap

0 oy
23 Mayıs 2021 (362 puan) cevapladı
Bende aynı haftadayim ..aynı ağrı bende de var ama solda benimki .göbek deliğinin hemen yanin da sertlik ve ağrı var .neyden oluyor acaba bende merak ettim salı detaylı günüm .
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,749 soru

24,673,346 cevap

367,397 kullanıcı

...