Maşallah 12.haftada öğrenmişsiniz cinsiyetini, ben 16 oldum hala göstermiyor ( ama erkek olursa yağız kaan düşünüyoruz fikir olsn. Ama sorun burada kapanır.. Sol üstten gebelik dışı sohbet bölümünden sorun.
1,512,350 soru
24,668,080 cevap
367,110 kullanıcı