0 oy
190 göst.
22 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (144 puan) sordu
Kızlar bugün 37+2 olduk hafta içi nst de sancı çıktı doktorum ağrıların artarsa gel alalım dedi iki gündür çok ağırlık var üzerimde ağrılarım var normal mi acaba sizede de varmı erken alinsinda istemiyorum 31 Mayıs'a verdi günümü
Gebelik haftası 38
Kapatılma nedeni: Soru başlığı sorunuzu kısaca özetleyecek şekilde belirlenmelidir. Bu tarz soru başlıkları platform kullanışlılığını azalttığı için soru kapatılmıştır.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,345 soru

24,667,977 cevap

367,101 kullanıcı

...