0 oy
397 göst.
22 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (65 puan) sordu
Selam anneler ve adayları..

Bebeğiniz doğduğunda aşısını vurdurdunuzmu yada vurdurmayi düşünüyormusunuz ?

Ve aşi neden vuruyorlar cidden iyiliği dokunuyormu
Gebelik haftası 37+2
Kapatılma nedeni: Sohbet amaçlı açılan konular yasaktır. Menüden gebelik dışı konular için ayrılmış alanda konunuzu açabilirsiniz..

4 Cevap

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 267 göst.
22 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Tunzalya (65 puan) sordu
0 oy
2 cevap 296 göst.
22 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Tunzalya (65 puan) sordu
0 oy
1 cevap 261 göst.
22 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde Tunzalya (65 puan) sordu

1,512,671 soru

24,672,125 cevap

367,314 kullanıcı

...