0 oy
310 göst.
22 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (194 puan) sordu
Mrblar 17 haftalık gebeyim Dr bebeğin bi böbreği küçük bir büyük dedi bebegim erkek bu arada birde detaylı ultrason önerdi başına gelen oldu mu

2 Cevap

0 oy
22 Mayıs 2021 (3,529 puan) cevapladı
Benim bir böbreğine sınırda denildi.. Detaylı ultrason da 24. Haftaydı.. 33 de tekrar gittim normale dönmüştü.. Zaten bunun için birşey yapılmıyor muş.. Sadece takıpli olacak ve doğumu tam teşekküllü hastanede yapacaksın. Doktorlar da böyle bir böbrek sorunu olduğunu bilip bakacak doğunca. Ama duzelebiliyor ayda bir baktırmanı tavsiye ederim. Doktorlar bazen tekrar gel demeyebiliyor. Ama ben randevu alıp tekrar gittim. İyi ki gittim içim rahat etti 
-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2021 (1,569 puan) cevapladı
Sorunuza cevabim yok ama annem bende evde dogum yapmış evde doğmuşum evlendim hamile kaldım ve ultrasona girdim doktor lar kasığımda birşey olduğuna bakıyorlar ama anlam veremiyorlar özele gittiğimde ozeldeki doktorum böbreğimin kasığımda olduğunu söyledi ve bu allahın yaratılışı bana her hangi bir sorun teşkil etmiyor doktor böyle söyledi inşallah sizinde birşey yoktur canım evhamlanip bebeğini etkileme <3

1,512,745 soru

24,673,303 cevap

367,390 kullanıcı

...