0 oy
331 göst.
22 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (164 puan) sordu
Bugün 4 gün oldu sezeryan doğum kahvaltıda sadede çay bisküvi vermişti hastane doktorda su meyvesuyu çorba iç dedi günlük yemek içmek olarak bu şekil hiç doymuyorum midem bulanıyor bebeğe de süt artmıyor ne zamana kadar böyle devam edicem 
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevap

0 oy
22 Mayıs 2021 (567 puan) cevapladı
Buyuk tuvalete cikana kadardi sanirim hatirlamiyorum pek ama yakinda ekmek ici falan yemeye basla derler 
-Reklam-
0 oy
22 Mayıs 2021 (105 puan) cevapladı
Canım gazın çıktıysa normal yemeye başlayabilirsin nie hala o tür şeyler yediriyolar sana ben 10 gün önce doğum yaptım gaz çıkınca büyük abdest yapınca her şey yiyebilirsin dedi ve taburcu etti 24 saat içinde

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 335 göst.
0 oy
3 cevap 840 göst.
10 Ocak 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde 2prensannesi2 (398 puan) sordu
0 oy
11 cevap 995 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Guler_34 (164 puan) sordu
0 oy
4 cevap 1,045 göst.
8 Aralık 2020 Doğum kategorisinde Rmm❤ (1,039 puan) sordu

1,512,636 soru

24,671,599 cevap

367,284 kullanıcı

...