0 oy
130 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (66 puan) sordu
Merhabalar 22 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim , bebeklerimin ikisinde de arsa teşhisi koyuldu(perinatolog) tarafindan , daha sonra radyoloji uzmanına gittim o ben bişey goremedim bebeğine arsa teşhisi koyupta sağlıklı doğum yapan var mı birde bu detaylı ultrasonun yanılma payı var mı doktor yanlış görmüş olabiliri yardımcı olursanız sevinirim
Gebelik haftası 22
Kapatılma nedeni: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 756 göst.
29 Aralık 2021 Doğum kategorisinde Aynur nur (1 puan) sordu
+1 oy
12 cevap 1,725 göst.
14 Mart 2021 Doğum kategorisinde Merve Nur B. (307 puan) sordu
0 oy
3 cevap 1,068 göst.
0 oy
4 cevap 545 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde okncnk (66 puan) sordu

1,512,221 soru

24,666,412 cevap

367,006 kullanıcı

...