0 oy
375 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (55 puan) sordu

Anneler sabah suyum geldi acilmam 1 cmdi saat 11 oldu sancım çok az 2 cm olmuş henüz doktor eve göndermem riskli olur dedi bol bol yürüyüş yap dedi yapıyorum dua edin lütfen Allah razı olsun şimdiden ne yapacağımı bilmiyorum

Gebelik haftası 39. 6

2 Cevap

0 oy
21 Mayıs 2021 (1,097 puan) cevapladı
Dualarım seninle rabbim bir avazda kurtarsın sağlıcakla al bebeğini kucağına inşallah
21 Mayıs 2021 (55 puan) yorumladı
İnşallah öyle yapıyorum çok az sancı arada.oda
-Reklam-
0 oy
21 Mayıs 2021 (429 puan) cevapladı
Hiç stres yapma. Sancın geldikçe ıkın emin ol çok işe yarıyor 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 704 göst.
0 oy
3 cevap 334 göst.
16 Şubat 2024 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Kubraa.52 (161 puan) sordu
0 oy
6 cevap 717 göst.
9 Ocak 2024 Doğum kategorisinde 8001 (35 puan) sordu
0 oy
15 cevap 1,189 göst.

1,512,344 soru

24,667,973 cevap

367,100 kullanıcı

...