0 oy
116 göst.
21 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (131 puan) sordu
Kızlar 26+1 günlük hamileyim göbeğimin alt kısmında agrım var yani oturup kalkarken ağrıyor yürürken batıyor sizce nedendir bilen var mı belimde de biraz ağrı var aynı zamanda bacaklarda da 
Gebelik haftası 26,+1

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,371 soru

24,668,311 cevap

367,118 kullanıcı

...