Merhaba bugün ikinci tremester olduk Allahın izniyle size danışmak istediğim konu şu ki enfeksiyon için antibiyotik yazdı doktorum azosilin ve fitil onun dışında decavit,gyno ferritin sanol ve devit 3 kullananlar var mı bunları ve devit 3 d vitamini günde 15 damla yazıyor günde 3 damla kullanmıştım daha önce o bile insanın dengesini bozuyorken 15 damla kafamı karıştırdı,bilgisi olan yazabilir mi şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için
1,512,220 soru
24,666,364 cevap
367,002 kullanıcı