0 oy
716 göst.
20 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (481 puan) sordu
Merhaba arkadaşlar Bugun öğlen 17 ye kadar hareket ediyordu

Akşam sadece sertleşmeye başladı sık sık Bebekcik

Ve hareketi kayma seklinde oldu

Napmalıyım

Agrım sancın da yok ama 3 gün önce nts de sancı da yoktu 
Gebelik haftası 38+0

3 Cevap

0 oy
20 Mayıs 2021 (218 puan) cevapladı
Bir acile gidip tekrar nst baktırabilirsiniz
-Reklam-
0 oy
20 Mayıs 2021 (2,489 puan) cevapladı
10 defa hareket ediyorsa normal canım alanı daralıyor artık cünkü 
0 oy
20 Mayıs 2021 (1,895 puan) cevapladı
Son günlerde normal. Muhtemelen kanala giriyor. Hareketlerini hissediyorsanız korkmayın. Kaymada olsa

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 675 göst.
0 oy
3 cevap 554 göst.
0 oy
2 cevap 336 göst.
24 Kasım 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Mlk01 (1,908 puan) sordu
0 oy
2 cevap 357 göst.
9 Ocak 2022 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Laraali (6 puan) sordu

1,512,280 soru

24,667,060 cevap

367,046 kullanıcı

...