0 oy
233 göst.
19 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (10 puan) sordu
Iyi gunler 2 gündür kan şurubu kullanıyorum şurubu kullandıktan sonra karın ağrısı oluyor ve ishal oluyorum sizce normal mi
Gebelik haftası 28+4

2 Cevap

0 oy
19 Mayıs 2021 (669 puan) cevapladı
Bendede aynı durum olmuştu. Bunlara ek baş dönmesi halsizlik kalp çarpıntısı ve kusma oldu. 
19 Mayıs 2021 (10 puan) yorumladı
Yan etkimi yapıyor acaba doktorunuza sordunuzmu
19 Mayıs 2021 (669 puan) yorumladı
Sordum içmeyi bırakın dedi. Bende içmedim
-Reklam-
0 oy
19 Mayıs 2021 (2,167 puan) cevapladı
Kan ilaçlarının oyle yan etkileri var canim bazisini da kabız yapar

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 236 göst.
0 oy
0 cevap 160 göst.
0 oy
1 cevap 109 göst.

1,512,568 soru

24,670,927 cevap

367,255 kullanıcı

...