0 oy
354 göst.
18 Mayıs 2021 Hamilelikte Testler kategorisinde (21 puan) sordu
Kızlar açlık şekerim 66

50 gr glikoz içtikten 1 saat sonra tokluk şekerim 137 çıkmış

Henüz doktora gösteremedim nasıl sizce? 
Gebelik haftası 26

1 cevap

0 oy
18 Mayıs 2021 (443 puan) cevapladı
Normal değerler glikoz şekerini içtikten sonra 140 ın üstü çıkması sıkıntı oluyor sizin 140 ın altında bi sıkıntı yok.. benim 172 çıktı ve diyetteyim şeker tuz un yasak..
18 Mayıs 2021 (21 puan) yorumladı
137 de sınıra yakın o zaman.
Geçmiş olsun sizinde dikkat edin
18 Mayıs 2021 (443 puan) yorumladı
Doktorum 140 ın üstü çıkmaması lazım demişti şekeri 200 300 çıkanlar da var onlar direk tedavilik zaten.. Ben 10 günlük sıkı diyetle düşürmeye çalışıyorum 140 a.. Yani sizinde 137 fazla tatlı ve hamur işi kaçırmamaya çalışın..
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 291 göst.
0 oy
3 cevap 394 göst.
0 oy
1 cevap 179 göst.
27 Eylül 2022 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde nurtpr (133 puan) sordu
0 oy
1 cevap 227 göst.

1,512,170 soru

24,665,847 cevap

366,972 kullanıcı

...