0 oy
597 göst.
20 Ekim 2018 Doğum kategorisinde (6 puan) sordu

Kızlar 35+5 günlük hamileyım ve bebeğim geceden beri bi yerde toplanıyor yumru gibi oluyor bunun için doktor gitmelimiyim. Arada rahmimemede baskı oluyor. 

6 Cevap

0 oy
20 Ekim 2018 (1,182 puan) cevapladı

Bende gecen oldu gittim sorun yokty rahatladm geldm nolur nolmaz gidin bence 34+2  yim bnde

-Reklam-
0 oy
20 Ekim 2018 (780 puan) cevapladı

Ben dün gittim nst sancı çıktı ciğer geliştirici iğne yapıldı. Sizin haftanız daha buyuk farklı olabilir 34+1

20 Ekim 2018 (6 puan) yorumladı
Acaba erken doğum. Gibi durum olabilir mi ya da inş. Önemli bi sey degıldır
0 oy
20 Ekim 2018 (295 puan) cevapladı

Benimde cok toplaniyor daha 25 haft olmasina rahmen 

0 oy
20 Ekim 2018 (2,070 puan) cevapladı

Canım bendede oluyor bana doktor öyle olduğunda hafif şekilde karnına tokat at oynarsa korkma dedi  öyle olduğunda afif tokat atıyorum oda oynamaya başlıyor rahat ediyorum 

0 oy
20 Ekim 2018 (297 puan) cevapladı

Kasılmalarınız başlamış. Nts ye girdiniz de sancı görünür muhtemelen. Ama bu yarın doğuracağınız anlamında değil. Bende ilk doğumumda kaçıncı haftada başlamıştı hatırlamıyorum 

0 oy
20 Ekim 2018 (2,989 puan) cevapladı

Bana da oluyor doktorum büyüdüğü ve yeri daraldığı için sen yattiginda bi tarafa toplanması çok normal artık dedi.

İlgili sorular


1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...