18+5 im ama doktora göre 17+5 haftalık hamileyim bugün çikolata yetim ve karnımda karıncalanma gibi bişeyler oldu acaba bebek mi kımıldadı.şimdiden cevaplarınız için teşekkürler
Evet canm bnde 17 haftalikken hissettim :)❤
Ewet canım. Bebegindir illaki. Başka bişey kımıldayamaz cunku.
Normalde 16.nci haftadan sonra hissetmek mumkun.
Aynen canım bugun bende öyle bişey hissettim karıncalanma oldu değişik bişeydi ama çok derindendi. Acaba bana mı öyle geliyo dedim ama. Bilemiyorum ya=)
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı