0 oy
228 göst.
17 Mayıs 2021 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde (8 puan) sordu
Arkadaşlar 2 günden beri başım ağrıyor yüzüm de baya sivilcelenme oldu halsizlik ve sinir hali var normal mi bu durum yarın doktora gitcem ama sormak istedim 37 + 2 olduk bu arada yorumlarsanız sevinirim
Gebelik haftası 37+2

1 cevap

0 oy
17 Mayıs 2021 (274 puan) cevapladı
Bas ağrısı icin tansiyonunuzu olcun. Doktor son zamanlarda düzenli olarak tansiyonuna baktir dedi 
17 Mayıs 2021 (8 puan) yorumladı
Tuzlu tüketmiyorum ama yarın gidicem umarım herşey yolundadır cevabınız için teşekkür ederim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 589 göst.
0 oy
6 cevap 533 göst.
0 oy
3 cevap 541 göst.
0 oy
0 cevap 227 göst.

1,512,815 soru

24,674,140 cevap

367,435 kullanıcı

...