0 oy
595 göst.
16 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (40 puan) sordu
Ankara gata yada Zübeyde hanım da hangi doktoru öneriyorsunuz? Hangi hastane daha çok ilgileniyor? 
Gebelik haftası 29+2

3 Cevap

0 oy
16 Mayıs 2021 (195 puan) cevapladı
İlk hamileligimde kötü bir deneyim yaşadım yanlış dikiş atıldım düzeltildi orası enfeksiyon kaptı doğumdan snra boş oda yoktu nts odasında bekletildim vs vs GATA da.Ama herkesin başına gelcek diye birşey yok tabi.
-Reklam-
0 oy
16 Mayıs 2021 misafir cevapladı
İmkanın varsa ankara hastanesi sabri kurtay doktor  mustafa can akdoğanda çok iyi
0 oy
16 Mayıs 2021 (194 puan) cevapladı
Ben zubeyde hanima gidiyorum memnunum doktorlar guleryuzlu 19 haftaligim simdiye kadar bi sıkıntı yasamadim fazla yogun da degil ama hep farkli doktor denk geliyo 

İlgili sorular


1,512,257 soru

24,666,892 cevap

367,044 kullanıcı

...