0 oy
180 göst.
16 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (355 puan) sordu
Merhaba benim arkadaşım çatlatma iğnesi yaptırdı. Sadece Adet olcagi gün pembe leke geldi ve kesildi. Böyle bisey başına gelen var mı. Pembe lekelenme olması normal mi

1 cevap

0 oy
16 Mayıs 2021 (345 puan) cevapladı
Normal cnm beklesin biraz daha sonra kan versin insallah hamiledir 
16 Mayıs 2021 (355 puan) yorumladı
Hamilelik belirtisi olabilir mi canım. Adeti 3 gün geçikmiş
16 Mayıs 2021 (345 puan) yorumladı
Evet cnm yerlesme kanamasi olabilir
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 262 göst.
12 Mayıs 2021 Hamile Kalamama kategorisinde Svgm Sbl (118 puan) sordu
0 oy
1 cevap 200 göst.
0 oy
3 cevap 324 göst.
0 oy
1 cevap 156 göst.

1,512,302 soru

24,667,445 cevap

367,066 kullanıcı

...