0 oy
468 göst.
15 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (307 puan) sordu
az önce sancılarım ve ağrılarım oldu acile gittim , 38+5 oldum bebeğin kafası daha yukarıdaymış , sancılarım varmış ama doğum sancıısı değilmiş ve açılmam 3cm yine ? benim sonum sezeryan mı olacak :/ kafası tersmiş .. 
Gebelik haftası 38+5

1 cevap

0 oy
15 Mayıs 2021 (312 puan) cevapladı
Benimde öğle bu hafta sonu sezeryanla olacağım
15 Mayıs 2021 (307 puan) yorumladı
ayy hiiç istemiyorum sezeryan aslında ama artık hayırlısı napalım ..
-Reklam-

1,512,468 soru

24,669,514 cevap

367,180 kullanıcı

...