0 oy
303 göst.
15 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (105 puan) sordu
Kızlar iyi geceler doğum yapalı 4 gün oldu bebeğim emmiyo bu 3. Çocuğum diğerleri de emmedi çok uğraştım ama olmuyo nerde hata yapıyorum anlamadım çok canım sıkılıyor çünkü emzirmeyi çok istiyorum sağıp öle veriyorum şırıngayla  ama memeye gelince çıldırıyo hepsi aynıydı buda aynı bana bi akıl verin
Kapatılma nedeni: Sol menüden bebek bakımı bölümüne yazınız...

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 827 göst.
0 oy
4 cevap 442 göst.

1,512,675 soru

24,672,189 cevap

367,322 kullanıcı

...