0 oy
519 göst.
15 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (151 puan) sordu
31 haftalık ikiz doğum yaptım altı gündür.sutumu sağıp poşetlerle gönderiyorum sol göğsümu sagip poşete dokerken içinde katılaşmış parçalar olduğunu görüyorum bu normal mi bu sütü bebeklerime gondermiyeyimmi başına gelen varsa soyleyebilirmi

3 Cevap

0 oy
15 Mayıs 2021 (2,489 puan) cevapladı
Canım bir bilgim yok ama bebek bakımı bölümünden sorarsan daha yardımcı olabilirler 
15 Mayıs 2021 (151 puan) yorumladı
Teşekkür ederim sağolun
-Reklam-
0 oy
15 Mayıs 2021 (151 puan) cevapladı
Aynı durumu yaşayan yokmu
0 oy
15 Mayıs 2021 (151 puan) cevapladı
Aynı durumu yaşayan anneler yokmu

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 245 göst.
7 Mayıs 2021 Hamilelikte Bebek Sağlığı kategorisinde Sinem2626 (483 puan) sordu
0 oy
7 cevap 884 göst.
0 oy
3 cevap 461 göst.

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...