0 oy
1,139 göst.
15 Mayıs 2021 Doğum kategorisinde (152 puan) sordu
Dün yatışım yapılmıştı öğlen 12de, 3te suni sancı verdiler akşam 10 a kadar sancı çektim normal doğum için ama açılmam olmadı. 10 da sezaryena girdim 45 dk sonra kucağıma aldım çok şükür.. Çok acılar çektim ama kavuştum bebeğime ❤️
Gebelik haftası 40

11 Cevap

0 oy
15 Mayıs 2021 (637 puan) cevapladı
Gözün aydın sağlıkla büyüt inşallah bebeğini. 
15 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Teşekkür ederim
-Reklam-
0 oy
15 Mayıs 2021 (492 puan) cevapladı
O saate kadar bekleyip sezeryan olmak zor valla geçmiş olsun analı babalı buyusun bebeğiniz :)
15 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Amin gerçekten çok zordu canımdan can gitti ama çok şükür atlattık :) teşekkür ederim
0 oy
15 Mayıs 2021 (82 puan) cevapladı
Allah analı babalı büyütsün hangi hastane
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Teşekkür ederim Bartın Kadın doğum
0 oy
15 Mayıs 2021 (619 puan) cevapladı
Gözün aydın canım. Allah analı babalı büyütsün inşallah :) 
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Teşekkür ederim canım :)
0 oy
15 Mayıs 2021 (182 puan) cevapladı
Gözünüz aydın rabbim sağlıkla analı babalı büyütsün inşallah 
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
İnşallah teşekkür ederim :)
0 oy
15 Mayıs 2021 (1,586 puan) cevapladı

Hem sanci çektin, hem de sezeryan mi oldu ya:'(Allah yardımcın olsun insllah, gözün aydın ❤️

16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Malesef :( çok zor bir süreçti Rabbim kimseye böyle bi acı vermesin.. Çok teşekkür ederim
0 oy
15 Mayıs 2021 (294 puan) cevapladı
Gozun aydın canım devletteki ozeldemi yaptin
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Devlet canım
0 oy
15 Mayıs 2021 (38 puan) cevapladı
Gözünüz aydın Rabbim hayırlı evlat eylesin inşallah bu arada ilk gebelik mi ya 40 + 2 yım ben de hala tık yok
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
İlk gebelik canım olur acele etme sakın canım 2türlü canını yakmasınlar
0 oy
15 Mayıs 2021 (163 puan) cevapladı
Suni sancı çekip açılma olmayıp saatlerce acı çekip sezaryenle girmek zor bir doğum şeklidir. Çok geçmiş olsun.. Allah analı babalı büyütsün ❤️
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Allah razı olsun canım çok zordu çok. Rabbim yaşatmasın kimseye böyle acı
16 Mayıs 2021 (163 puan) yorumladı
Aminnn. Hep güzel günleriniz olsun inşallah
0 oy
15 Mayıs 2021 (6,107 puan) cevapladı
Gözün aydın Allah analı babalı büyütsün ♥️
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Amin teşekkür ederim canım
0 oy
15 Mayıs 2021 (172 puan) cevapladı
Aay canım yani sen iki doğumada yaşamışın resmen o sancıyı çekmek çok zor üstüne sezeryan ama çok şükür ki sağlıcakla kavuşmusun bebeğine Rabbim hayırlı ömürler versin inşallah 
16 Mayıs 2021 (152 puan) yorumladı
Çok şükür canım benim Allah razı olsun

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,206 soru

24,666,284 cevap

366,994 kullanıcı

...