0 oy
215 göst.
14 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (9 puan) sordu
Adetim 8 gün gecikti normalde adetlerim düzenlidir hiç bu kadar gecikmemiştim bugün kanda gebelik testi yaptırdım sonuç 2 çıktı adetle ilgili hiç bir belirtim yok sadece bel ağrısı böyle olup sonradan değeri yükselen varmıdır tecrübeli bayanlar cevaplarınızı bekliyorum ☺️

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 463 göst.
0 oy
3 cevap 369 göst.
0 oy
2 cevap 379 göst.
0 oy
2 cevap 403 göst.

1,512,564 soru

24,670,885 cevap

367,251 kullanıcı

...