0 oy
338 göst.
14 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (803 puan) sordu
31+1 1 haftadir koyuuu kivamliii akinti geliyoo beyaz renkde bayaa cok ama bu haftalarda normalmi acabaa yasayan varmi aranizda doktora danisan falan haftaya gidicem kontrole 
Gebelik haftası 31+1

1 cevap

0 oy
14 Mayıs 2021 misafir cevapladı
Akintin olmasi normal hamilelikte lekenlenme ve kana degilse. Agri sızı ve su eslik etmiyorsa bir sikinti olmaz.
14 Mayıs 2021 (803 puan) yorumladı
Akintim basindan beri oluyodu ama koyu kivamaa donusuncee merak ettim
14 Mayıs 2021 misafir yorumladı
Yinede tereddutunuz varsa bir doktora danışın.
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 438 göst.
6 Aralık 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Burr can (754 puan) sordu
0 oy
2 cevap 511 göst.
25 Kasım 2020 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde Faturana (522 puan) sordu
0 oy
1 cevap 531 göst.
11 Eylül 2018 Hamilelikte Anne Sağlığı kategorisinde Minnoşunannesi (1,118 puan) sordu
0 oy
4 cevap 584 göst.
4 Ağustos 2018 Doğum kategorisinde Ayse Kaplan (440 puan) sordu

1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...