0 oy
293 göst.
14 Mayıs 2021 Hamilelik Dönemi Genel kategorisinde (72 puan) sordu
Kızlar dün banyoda sendeledim biraz bacağım ayrılır gibi oldu bacağım çok ağrıdı hastaneye gittim nstde çok az sancılarım çıkmıştı doktor rahimde yumuşama var 1 2 santimde açılma var dedi ama benim sancım falan yok sadece rahim kemiğim ağrıyo üst tarafta sizce doğum olurmu olması için ne yapmalıyım. Uzun oldu hakkınızı helal edin 
Gebelik haftası 39+4

1 cevap

0 oy
16 Mayıs 2021 (216 puan) cevapladı
Degisebiliyor canim benim 3 cmden fazla ilerlemedi ama yengem 3 cm ile 1 hafta durdu 1 hafta sonra dogum yapti
-Reklam-

İlgili bir soru bulunamadı


1,512,324 soru

24,667,770 cevap

367,081 kullanıcı

...